עם כמעט 6 מיליון גולשים באינטרנט בישראל, ברור לכולנו שהעולם המקוון לא מראה סימני האטה. האינטרנט שינה לחלוטין את הדרך בה אנחנו מחפשים ומשתפים מידע. לכן, הנוכחות של בית עסק באינטרנט באמצעות אתר בית, היא חלק בסיסי בהצלחה, עד כדי כך שהיעדר אתר מהווה מכשול של ממש. למה האתר קריטי לחברה שלכם?
האתר הוא המקום הראשון אליו לקוחות יגיעו. כיום לקוחות מחפשים מוצרים ושירותים קודם כל באינטרנט- בין אם הם מתכוונים לקנות בחנות מקוונת או רק מחפשים כתובת של בית העסק או מספר טלפון. אם אין לכם אתר, אתם נשארים מחוץ לתמונה, וקהל הלקוחות הרחב לא ידע על קיומכם. מפתיע לגלות שגם היום, רק ל- 34% מהעסקים הקטנים והבינוניים יש אתר, כך שלמעשה עסקים רבים מפספסים כלי שיווק עוצמתי.
האתר נועד להרשים לקוחות קיימים ולמשוך לקוחות חדשים. למעשה, מדובר בפלטפורמה מצוינת ליצירת תדמית חיובית שלכם. באתר, אין משמעות לגודל החברה. גם אם אתם ארבעה עובדים ויש לכם אתר מזמין, מבחינתכם עשיתם את העבודה ויצרתם רושם של אמינות ואיכות. לעסקים קטנים זוהי הזדמנות להקטין את הפער מול מתחרות גדולות יותר. חברות גדולות יותר יצאו נשכרות מאפשרויות ההתאמה האישית של האתר לסוגי הלקוחות השונים.
האתר הוא כלי להעברת מידע ללקוחות. אחרי שהלקוח כבר מצא באתר את פרטי ההגעה אליכם, והוא התרשם מהעיצוב והנגישות באתר, הוא יחפש מה אתם מציעים. באתר ניתן, ורצוי, לשלב את כל מה שאתם מוכרים. כך, הלקוח יידע איזה מוצרים יש לכם, מחירים, שירותים מיוחדים שאתם מציעים, והכל עם תמונות והסברים נוחים. אתר מסחרי גם יידע להעביר תשלומים ולקבל הזמנות ויקל את העבודה שלכם.